12 Ağustos 2017 Cumartesi

Yavruağzı Bebek Elbisesi

Merhaba, 

Yeğenim için hazırladığım yavruağzı rengi bebek elbisesini sizlerle paylaşıyorum. İnstagramdan başladığımı duyuralı epey oldu. Dün yeğenim Hesna Beren' in  ilk doğum günüydü. Allah analı babalı nice güzel yıllar nasip etsin ve hep mutlu olsun dilerim.

 İnstagram hesabımda önü kısa, arkasını uzun yapabileceğimi duyursam da, 1 yaş işin önü kısa arkası uzun bir model uygun olmadı! Çünkü minik boylarıyla arka etek fazlasıyla uzun geldi. Dolayısıyla hemen planlar değiştirildi ve etek boyu eşit bir elbise diktim. Bir parça büyük olsa da önümüzdeki sene giyebileceğini düşünüyorum:) 1 yaş elbise tecrübem hiç yoktu açıkçası ve bana fazlasıyla yol gösterici bir çalışma oldu.




Renk beni de cezbetmedi değil, kendime de birşeyler dikmek istedim bu renkten. Dilerim dikmek isteyenlere esin olabilir.

Güzel bir hafta sonu dilerim...

2 yorum:

  1. Çok güzel olmuş. Ellerine sağlık canım. Yiğeninde Güle güle kullansın. ;)

    YanıtlaSil
  2. Çok sevimli olmuş elinize sağlık. Oldukça detaylı, el emeği göz nuru, ne şanslı yeğen! :)

    YanıtlaSil