20 Ekim 2015 Salı

İlham Veren Giysiler

   Merhaba,

  Etamin işli bluzum için  ben çalışmaya devam ederken, bugün ilham veren birkaç güzel giysiyi sizlerle paylaşmak istiyorum. Dikmek isteyenin dikebileceği, kombin fikri arayanların esinlenebileceği, almak isteyenlerin ise indirimli fiyatla rahatlıkla alabileceği ve en geç 15 gün içerisinde de elinize olabilen güzellikler. Yurtdışı alışveriş yapmaktan çekinenlere bu güzel siteden defalarca alışverişimi problemsiz yaptığımı hatırlatmak isterim. Bakalım ilham seçtiğim parçaları sizler de sevecek misiniz?



1- Camel Rengi Süet Elbise buradan

2- Siyah Beyaz Kırmızı Şıklığı buradan

3- Gri Tişört buradan

4- Çiçek Desenli tişört buradan



5- Kuru Kafa desenli siyah zımbalı çanta buradan

6- Bordo rengi mini elbise  buradan

7- Toz Pembe omzu açık elbise buradan

8- Kuru Kafa uzun zincirli kolye buradan

9- Kırmızı siyah desenli elbise buradan

Sevgiler

3 yorum:

  1. Çokk güzeller cnm. özellikle 4 ve 9 daha çok dikkatimi çekti.Bu siteden hiç alışveriş yapmadım ama güvenilir olduğunu duyduğuma sevindim..Paylaştığın için teşekkürler (bluzunun bitmişini merak ediyorum)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba, Güzel bir bloğunuz var. Sizi tebrik etmek istedim.
    Ayrıca sizi kendi bloğuma davet etmek isterim. http://bilimscience.blogspot.com/
    Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. ne güzel parçalar seçmişsin cnm! Bordo elbise favorim:)

    YanıtlaSil