5 Eylül 2014 Cuma

Yelek Üzerine Çalışmalar




    Merhaba şu sıralar yoğun yayın yapmasam da boş durmuyorum aslında arka planda. Tıpkı sizler gibi ve biliyorum ki hemen hemen çoğumuz arka planda pekçok farklı işleri yürütüyoruz aslında. Yayınlar ise; bu birbirinden farklı işlerimiz arasında dikişe ya da merak saldığımız hobilerimize zaman kalıp yaptığımızda ve onları yayın amacıyla hazırladığımızda oluşan çalışmaların son aşaması oluyor. Yayına hazırlamak işin aslına bakarsanız en kolay kısmı ki; bu da yine zaman alıyor ve bir parça özen;) gerektiriyor. Çoğu insan gibi ben de başladığım projeler hemen netice bulsun istiyorum ama çalışınca bu o kadar kolay olmuyor;). Ancak ben bu yeleğin en kısa sürede bitmesini istiyorum. Dilerim güzel bir netice alır ve  en kısa sürede sizlerle paylaşırım.

Sevgiler.


13 yorum:

  1. Bazen uzun işlere girişiyorum, bazen de elimdeki iş hemen bitsin istiyorum. Yeleğin sonucunu ise merakla bekliyorum:)

    YanıtlaSil
  2. Kotun bitmişini merakla bekliyorum. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Öyle gerçekten,yaz sezonuyla birlikte yayınlar yavaşladı..İnşallah eski performansa döneriz yakında.Ben de merakla bekliyorum yeleğin bitmiş halini...))

    YanıtlaSil
  4. kolay gelsin canım, merakla bekliyorum :))

    YanıtlaSil
  5. Orjinal bir yelek olacak gibi. Ben de merakla bekleyenlerdenim:))))

    YanıtlaSil
  6. Çok tatlı bi ürün ortaya çıkacak gibi bende merakla bekliyor olacağım :) sevgiler benden

    YanıtlaSil
  7. ben çalışmıyorum ama inanın zaman bir türlü yetmiyor. yeleği çok merak ettim. sanırım bir geri dönüşüm projesi. eski kotlarla yapılan işleri çok seviyorum. kolay gelsin,sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. Sonucu merak ettim şimdi beklemedeyim ;))

    YanıtlaSil
  9. sonucunu çok merak ettim çok güzel bir şey cıkacak gibi

    YanıtlaSil
  10. İnşallah beklediğiniz gibi olur bizde görebiliriz :D.

    YanıtlaSil
  11. Nasıl olacak çok merak ettim canım, özellikle kot olanı :)

    YanıtlaSil
  12. Bitmisini merakla bekliyorum eminim cok güzel seyler cıkacak ortaya

    YanıtlaSil
  13. Evet ya o çalışma kısmını sorma. Şunu yapacaktım buda vardı larla dolaşıyor insan.

    YanıtlaSil