30 Ağustos 2014 Cumartesi

Foça Tatili



   Merhaba, bir hayli ara verdim yayınlarıma, ani bir kararla tatili Foça ve  İzmir hattında geçirdim. Çok hızlı geçti ve gelişti herşey,  Izmir'de görüp tanışmak istediğim blog arkadaşlarıma hiç zaman kalmadı, birdaha ki sefere inşallah, hoş o kadar çok isim varki:) ne zaman kiminle buluşurdum onu da bilemiyorum,  malum aynı şehirde bile olsalar her blogger birbiriyle mutlaka görüşüyor, haberleşiyor diye birşey yok. Artık başka sefere inşallah vakit ve imkanlar karşılıklı uyarsa tanışırız; ). En kısa sürede yeni yayınlarda buluşmak üzere.



15 yorum:

  1. hoşgeldin sevgili Handan, daha da güzel tatillerinin olması dileğimle güzel paylaşımlarını bekliyorum, sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbulduk :) güzel dileğin için çok teşekkürler:) harika bir temenni bu;))

      Sil
  2. Iyi tatiller canım, keyfini çıkar:) blogununyeni hali sade hoş olmuş ama sağda reklamlar senin arşivini çok aşağı itmiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Sevgili Fulya:) uyarın için de teşekkür ederim. Onu düzelteyim.

      Sil
  3. Handan çok üzüldüm şimdi. Keşke haberim olsaydı 10 dakika bile olsa gelir görürdüm seni. En fazla 45 dakika aramız :(( Neyse bir daha ki sefere artık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aycan cığım üzülme bir dahakine direk Bergama yaparım inşallah;) Sevgiler.

      Sil
    2. Her zaman beklerim :)))

      Sil
    3. Canım Handancığım Allah içine sindirsin tatil güzel şey !
      Haklısın aynı şehirde de olsak hayat koşuşturmacası içinde görüşemediğimiz çok blog arkadaşımız var. Kısmet bir dahakine.
      Öpüyorum çok ♥

      Sil
  4. hoş geldinhandancım, bizde tatilde bir günlüğüne uğramıştık Foça'ya,
    çok beğenmiştim :)
    sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  5. Ne güzel sevdiklerinle birlikte zaman hızlı geçmiştir.

    YanıtlaSil
  6. OOOh, dilerim harika bir tatil olmuştur:D xxx

    YanıtlaSil
  7. Değerli yorumlarınız için çok teşekkürler arkadaşlar

    YanıtlaSil
  8. Ancak yazabiliyorum canım, kusura bakma. Umarım çok eğlenceli, dinlendirici bir tatil olmuştur. Öpüyorum:)

    YanıtlaSil