10 Şubat 2014 Pazartesi

Karışık Kareler

 
Merhaba bir parça yoğunum şu aralar, aşağıda paylaşacaklarım son alışverişlerimden. Kimi parçayı kendi diktiklerimle bütünleyeceğim, kimini kullanmak için ise takılar ilave edilecek ve tamamlananlar sizlerle paylaşılacak.
 
 
 
 
 
1- Olgun-Orkun'dan alındı.  Bunu ev giysisi olarak düşünmedim, bununla kullanmak üzere farklı   bir kolye düşünüyorum bakalım ortaya ne çıkacak.
 
2-Collezione'dan alındı. Şeker pembesine bayılıyorum. Kaz ayağı desenli diktiğim mini eteğimle giymeyi planlıyorum ama bu rengi; hemen hemen pekçok farklı renkle kullanabilirsiniz. Şeker pembesinin kullanım alanı sanıldığından çok daha fazladır!
 
 
 


3-4- Stradivarius; Siz de benim gibi aynı modelin farklı rengini alanlardan mısınız? Ben öyleyim,  beğendiysem farklı renkleri de olsun isterim. Şifon yazlık bluzlar yazın giyilebileceği gibi üzerine giyeceğiniz, ceket, hırka, mont vb ile kışın da rahatlıkla kullanabilirsiniz.
 



 
5- Only Jean; (Vero Moda):  Renk olarak çok beğendim, ağ oyuntusu da fena değil. 10 üzerinden 7 alır benden.
 
Ama firmalar keşke şunu bir anlasalar, model farkından dolayı farklı kalıp kullanılsa da;
 
 "Ne olur bu ağ oyuntusu işini fazla abartmasanız!" 
 
 
 Daha hoş görüntüler ortaya çıkacak diye düşünüyorum. Malum bazı hanımlar bu konuda çok hassas.
 
  

Bu kış örgüye hayli ilgi duyduysam da ağır örgülerden çok basit ve herkesçe yapılabilecek şeylerle uğraştım yukarıdaki örneklerden de anlaşılacağı üzere bir kısmı bitti boyunluk olacak diğerleriyle de basit uygulamalar gerçekleştirilecek.
 
 

   Beni yoran kırmızı elbisem, kollarını söktüm, gövdesini çok dar yapmışım, neyse ki payları vardı tekrar söktüm ve gizli fermuar takıyorum kollar tekrar oturtulup yanlardan biraz daha açılacak, zira içine girince zargana gibi oldum:)). Bittiğinde paylaşacağım.

Sevgiler.

13 yorum:

  1. Acaba güllü mü olacak şöyle mavili falan? Temaya uygunca? Merak ettim, heyecanla bekliyorum bakalım ne güzellikler çıkacak?

    YanıtlaSil
  2. Keyifli günlerde güle güle giy :-)

    YanıtlaSil
  3. Aldıkların çok zevkli parçalar canım Güle güle kullan.
    Elbiseyi merakla bekliyorum,kolay gelsin sana. Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. 1.görseldeki sweat shirt çok beğendim. Güzel kombinasyonlarla harika sonuçlar çıkarabilirsiniz. Hepsini keyifle mutlulukla kullanmanızı dilerim...

    YanıtlaSil
  5. Bu rengin sana gideceğini düşünüyorum. Turuncu- mercan gibi duruyor. Sanırım, sezon renklerinden. Kolay gelsin. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  6. Baştaki bluzun pembesi var ben de hehe görünce mutlu oldum ne biliim ben dışarda giyiyorum onu hiç çok şeker bence :-D

    Pantalon aynen katılıyorum ya. :-\

    marifet marifet güpgüzel olsun kırmızı elbise inşallah :-)

    YanıtlaSil
  7. Hepsi çok güzel ama yazlık bluzlara bayıldım güzel günlerde kullan hepsini. Beyaz bluzu aldığın kotla kombinlediğini hayal ettim bir an :))

    YanıtlaSil
  8. şeker pembeye bayıldım..hepsi çok şık olacak ...defacto da da çok indirim vardı ben de ordan aldım bişeyler bakalım.sevgiler cnm

    YanıtlaSil
  9. Hepsi çok güzel şeker pembesi kazağa bayıldım aahhh birde Olgun Orkun'la Oğuzu çok özledim İstanbul'da yok ordakilerden :( hep annem alıp alıp getiriyor :)

    YanıtlaSil
  10. hepsi çok güzel ama ben şeker pembesi kazağa bayıldım iyi günlerde kullanılsın:)

    YanıtlaSil
  11. cnm ne kadar güzel bir alışveriş olmuş her detayı çook sevdim. Şeker pembe kazak, english roses yazan sweathirt çookkk hoşuma gitti. Kesinlikle hoş bi kolyeyle çok güzel duracaktır... Ben de senin gibi modeli beğendiysem başka rengini de alırım, stradivarius'un o bluzleri için çoook iyi yapmışsın... Hem çok rahat hem de şıklar.
    Kırmızı elbiseni de merakla beklemekteyim:)))
    güzel günlerde kullan hepsini
    sevgiler cnm:)

    YanıtlaSil
  12. Handan'cığım, gene ne güzel parçalar bulup seçmişsin. Onları kendi zevkinle harmanladığında neler çıkacağını merakla bekliyorum.
    Elbisede biraz pay bırakmak nekadar işe yarıyor, değil mi. Kolay gelsin canım.
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  13. hepsi çok şeker...güle güle kullan...

    YanıtlaSil