28 Ekim 2013 Pazartesi

Kırmızı Kolye


Cumhuriyet Bayramı yaklaşırken, kırmızı rengi etrafımızda daha da görüyoruz, içten içe hep sevdiğim renklerdendir orası ayrı, kırmızı renk bir elbise yetiştiremeyince ben de kırmızı bir kolye yapmak istedim...


Red necklace

 Kolyenin çiçeğini tığ ile yaptım ve uçlarından gerdirerek; iğneledim ve  saç spreyi sıktım (5 kez speyledim. Her katın kurumasını bekleyip tekrar spey uyguladım.)  İğne oyası henüz bilmiyorum. Belki ileride iğne oyasının nasıl yapıldığını öğrenirim. (Gözüme çok zor görünüyor şimdilik;)) Bu çiçek vermek istediğim havayı yansıtmaya yetti.


Sevgiler.


15 yorum:

  1. Çok güzel olmuş. Nasıl bir sprey kullandınız, örgüler için porselenleme malzemesi kullanıldığını görmüştüm.
    Güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elif Hanım, normal saç spreyi kullandım, porselenleştirme medyumu almadım henüz, teşekkürler:).

      Sil
  2. çok güzel olmuş ellerinize sağlık çiçek de çok yakışmış:)

    YanıtlaSil
  3. Çok hoş olmuş canım, elelrine sağlık:)

    YanıtlaSil
  4. harika olmuş cnm, süper bir renk seçmişsin ve çok güzel detaylarla birleştirip etnik ve el işinin, emeğin yüksek olduğu bir kolye yapmışsın..
    ellerine sağlık
    sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Ah ne güzel, rengiyle eklentileriyle enerjisi çok yüksek olmuş ! Bir tane tığ işi çiçek bile, kolyenin havasına çok şey katmış. Ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  6. en güzel detayda çiçeğin olmuş
    ellerine sağlık zevkli arkadaşım :)

    YanıtlaSil
  7. Handan ellerine sağlık .İnan ben onları bir araya getirsem tam bir felaket olurdu.
    Bütün ayrıntılar çok hoş.
    Özellikle çiçek o kadar doğal durmuşki.
    Bu arada saç spreyi fikri muhteşem.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. harika olmuş bayıldım cnm

    YanıtlaSil
  9. İğne oyalı takıları seviyorum. Çok güzel olmuş canım. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  10. Siyah bir thisort yada bodyde cok guzel durur...

    YanıtlaSil
  11. GÖZALICI OLMUŞ, ELLERİNE SAĞLIK. CUMHURİYET BAYRAMIMIZ KUTLU OLSUN!

    YanıtlaSil
  12. Harika bir fikir, eline koluna sağlık Handan'cığım
    bayramın kutlu olsun
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  13. Çok tatlı olmuş kolye,kırmızıya çok zaafım var benim de

    YanıtlaSil