3 Mayıs 2013 Cuma

İndirim Kuponlarıyla Karlı Alışverişler.


  Merhaba, mevsim geçişlerinde hep yaşadığım; “dolabımda uygun bir şey bulamıyorum” sendromuna yeniden kapıldım. Onca giysiyi çıkarttım, çoğunu nedense beğenemedim.  Her sene yaşıyorum bunu.  İstediklerimi dikebilirim elbette ama bazı şeyler özellikle de çalıştığım için her zaman mümkün olmuyor. Dolayısıyla tek tek, mağaza mağaza dolaşmak da buna dahil; istesem de zaman bulamıyorum.  Dolabımı yenileyip birşeyler alma isteğime bir de  bahar temizliği ile birlikte evime de güzel birşeyler alma isteği eklendi.  Sizlere de oluyordur mutlaka.  Ben de boş durmadım,  gezip vitrin dolaşacak vaktim yoksa da, neler yapabilirim diye araştırırken, zaten daha önce de gördüğüm kupon sihirbazı’nı  gözüme kestirip araştırmaya başladım. Hemen her konuya balıklama atlayan biri değilimdir, tanıyanlar beni tanıdı muhakkak.  Öyle hemen bir şeye ikna olan biri değilimdir.  Bir de internet üzerinde çok fazla indirim yaptığını iddia eden siteler ve oluşumlarla karşı karşıyayız.  Ben de biraz araştırdığımda Kupon Sihirbazı’nın tahminlerin de ötesinde bir indirim sağladığını keşfettim.  Neler mi var bir bakalım:)





Kupon sihirbazında birbirinden güzel  ve kaliteli firmalar bizleri bekliyor.




   Firmaların Kupon Sihirazı kullananlara özel uyguladıkları ekstra indirim oranlarına anında ulaşabiliyorsunuz yukarıda da görülebildiği gibi…  Kupon Sihirbazı sayesinde elde edebileceğiniz indirim oranlarını görünce şaşırabilirsiniz. Çünkü Firmaların zaten indirimli olabilen ürünlerine bir de Kupon sihirbazına özel uygulanan indirimler eklenince ortaya ciddi oranda karlı bir alışveriş çıkıyor;) Bence kesinlikle kaçmayacak bir uygulama!  Tek tek arayıp nerede ne indirim var diye hiç vakit kaybetmeden alışverişe başlayabiliyorsunuz.  Birbirinden özel markaların yeni sezon ürünleri ve uygulanan indirimler bir harika:)!  Firmaların yeni sezon ürünleri cıvıl cıvıl…




   Mesela benim özellikle gözüme çarpanlardan biri bu.  Anneler gününe  özel ; Kupon sihirbazı sayesinde elde edeceğiniz bu % 25 indirim, çok çok karlı, kesinlikle bir bakın derim. Öte yandan şu da yine birbirinden güzel yeni sezon ürünlerinde % 15 indirim sağlıyor!.  Anneler gününe pekçok özel indirim var genel anlamda.


Ben evim için de birşeyler araştırırken bakın ne buldum:) Süper bir indirim!!: Altıncı Cadde ‘den Ankastre Ürünlerde 50 TL değerinde indirim kuponu, için click :)



 

Altıncı Cadde’nin Beyaz Eşya’da % 67’ye varan  diğer indirimlere de mutlaka bir bakmanızı öneririm.

 



Bu sevimli ürünlerde Altıncı Cadde’ den evim için beğendiklerim nasıl da tatlılar:)   Kedili olan beni bitirdi:))




 
   Benim düşünceme  göre artık pekçok yönden avantajı bulunan İndirim Kuponu kullanımını bir bütün olarak düşünmemiz.   Neticede elde edilen indirim oranlarının hiç de yabana atılacak cinsten olmadığı bir gerçek.  Kupon Sihirbazı’na e-posta adresinizi girdiğinizde Kupon Alarmı size en yeni ve en avantajlı haberlerle dönüyor, bu işin güzel tarafı ;).  Ben bu İndirim Kuponu fikrini tuttum arkadaşlar, sizlere de tavsiyem Anneler günü üzeri bizler için harika fırsatları incelemeniz ve kaçırmamanızdır;) .  
Sevgiler:) İyi Hafta sonları...

7 yorum:

  1. çok haklısın handancığım
    indirim imkanı varken , fazla ödemek banada artık mantıksız gelmeye başladı :)
    bazen bir yerine iki ürün alabiliyorum bu sayede
    sevgiler handancığım

    YanıtlaSil
  2. cnm gerçekten çok yararlı bir post olmuş, en sevdiğim alışveriş böyle bol kuponlu indirimli olanlar:)))
    ürün grupları da çok iyiymiş gerçekten, anneler günü de geliyor ben değerlendireyim bunları:P
    teşekkürler, sevgiler cnm

    YanıtlaSil
  3. ben hep kaçırırım bu indirimleri ama bu post ilham oldu bana:) teşekkürler..

    YanıtlaSil
  4. Zaten alışveriş yapıyoruz neticede, indirim kuponlarıyla neden alışverişimizi daha da karlı bir hale getirmeyelim ki?;)

    YanıtlaSil
  5. ay o kediliye ben de bayıldım.çok hoş..kıyafet sorunu mu sorma sorma o bende de var..sağol paylaşım için arkadasım.

    YanıtlaSil
  6. faydalı bilgi ki bu, çok işimize yarar.
    :)

    YanıtlaSil
  7. Çok faydalı olmuş :)Benimde en sevdiğim zamanlar indirim dönemleri.İndirim dönemlerinde alışveriş yapınca batıyorum :)

    YanıtlaSil