25 Ocak 2013 Cuma

Kumaş Boyama; Kışlık Giysiler.

  Merhaba, boyanmış yazlık şortlar görmeye geçen yaz hayli alışkındık, esasen 20 li yaşlarımın başında kendi kendime boyama işleri yaptım çalışmalar halen durmasa da fotoğraflarda denk gelirsem paylaşırım. Bu tarz işleri öyle çok seviyorum ki, kışlık birşeyler boyamayı ise uzun süreden beridir düşünüyordum. Öncelikle el atmak istediğim bir Pançom var boyanmayı bekliyor. Kışlık daha başka şeyler de var. Ben esinlenilecek başka örnekleri de paylaşmak istedim.  Verilen örneklerde görüldüğü gibi genelde açık renk kumaşlar seçilmiş ki uygulama kendisini göstersin, ayrıca pamuklu ağırlıklı olması istenilen renk neticesine  en yakın sonucu verecektir.  Renk uygulamaları benim içimi açıyor çoğu zaman yaz kış farketmez. Hatta kışın uygulamakla biraz daha renklendirebiliriz tatsız geçen kapalı günlerimizi..  Herkese iyi hafta sonları diliyorum:).



 


Görsel Kaynaklar:



(Martin GordonDip-Dyed Check Sport Shirt - Long Sleeve (For Men)


(Elizabeth and James Dip Dye Cohen Shirt)




(allabouteve-phenonemon-dip-dye)


 

14 yorum:

  1. cnmmmmm aklımı okudun sanki:))) daha bu sabah anneme diyodum yazlık, tatilde giyebileceğim bir kot şortumu pembeli boyamak istiyorum ne güzel olur diye! kot şort için daha çok erken tabii belki tatile gitmeden önce ama ama şu üstteki sweatshirt'ü çok beğendim ben bayıldım. Panço'nu merakla bekliyorum. Senden ilham alıcam:P

    YanıtlaSil
  2. Melis'ciğim, olsun, kış biraz yordu sanırım, baksana rengarenk şeylere sardık;)). O yüzden normaldir yazlık birşeyler de boyamayı istemen:) estağfurullah sen eminim daha güzel şeyler bulur çıkartırsın canım, pançoyu ben de çok istiyorum bakalım hayırlısı:)). Boyamak istediğim çok şey var, tek sıkıntısı boyandıktan sonra dikkatli yıkanmaları gerekliliği;) Sevgiler canım.

    YanıtlaSil
  3. 1.resimdeini çok beğendim bende.Bazen bende boyuyorum kotları falan ama bu tarz hiç denemedim renk geçişini ayarlamak zor olsa gerek.Gözden çıkarılmış bir parçada pratik yapılabilir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nuryyl; kesinlikle öncelikle gözden çıkarılacak parçalarda deneme yapılabilir ama her halükarda kumaşın cinsine göre sonuç farklı farklı çıkıyor:))

      Sil
  4. Çok hoş örnekler. Mevcut giysilerden sıkılınca veya ilave renk elde etmek için çok iyi uygulamalar.
    Ben de hem sizin pançoyu hem de Melis'in şortunu şimdiden merak etmeye başladım :) İkinize de kolay gelsin :)

    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  5. canım harika olucağına emin olduğum pançonu çok merak ediyorum bende böyle şeyler yapmak istiyorum ama becerebilirmiyim hiç bilmiyorum..gerçi denemeden de bilemem ki..en üstteki pembeli sweetede bayıldım..
    umarım boğazın geçmiştir..
    dikkat et kendine kocaman öptüm canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevil Aslan; Sevil'ciğim kesinlikle ufak denemeler yapabilirsin, bence eğlenceli olabilir. Sevgiler canım:)

      Sil
  6. Ne güzel bir fikir bu ,

    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. NEŞELİ GÜNLER; çok teşekkürler, güzel esinlenmeler var;) evet.

      Sil
  7. çok güzel bir paylaşım olmuş.denemek lazım.pançodaki değişimi sabırsızlıkla bekliyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zerrin tekin; çok teşekkürler, evet ben de merak ediyorum;)

      Sil
  8. Güzel görünüyorlar ama benim bu konularda yeteneğim hiç yok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. PINKY FASHION; kesinlikle yaparsın... hiç de zor değil, sadece boyanın içine giysiyi bastırmak kalıyor:).. Sevgiler.

      Sil